بیانیه بسیج دانشجویی فراشبند در خصوص حضور حماسی مردم در تشییع شهیدان گمنام..

بیانیه بسیج دانشجویی فراشبند در خصوص حضور حماسی مردم در تشییع شهیدان گمنام..

حضورتان لرزه بر اندام دشمنان انداخت

بسیج دانشجویی فراشبند با انتشار بیانیه ای از حضور حماسی مردم شهید پرور فراشبند در تشییع شهدای گمنام تقدیر نمود.
حضورتان لرزه بر اندام دشمنان انداخت

به گزارش نخل بیدار بسیج دانشجویی فراشبند با ارج نهادن به حضور مردم شهید پرور فراشبند در استقبال از شهدای گمنام با انتشار بیانیه ای در سایت بسیج دانشجویی از مردم فراشبند تقدیر نمود.

 

 

بسمه تعالی

سلام و درود بر شهدای بزرگی که خودشان بر خاک افتادند اما نگذاشتند ما به خاک بیفتیم و سر خم کنیم.

و سلام و درود بر امت با بصیرت و شهید پرور شهرستان فراشبند.

درود خدا بر همت بلندتان، درود خدا بر عزم والایتان، درود خدا بر غیرتتان و درود خدا بر بصیرتتان که دیروز حماسه آفریدید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان اضافه کردید.

 

استقبال گرم و گسترده شما مردم شهید پرور فراشبند، خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان از شهداء، بار دیگر ولایتمداری و قدر شناسی مردم را به رخ کشاند و نشان داد هنوز خود را مدیون شهدا می دانید و همیشه بر آرمانهای امام و انقلاب اسلامی وفادارید.

 

شهدای عزیز، فرقی نمی کند از کدامین استان هستید. چرا که شما نور چشم ما هستید، شما مظهر قدرت این کشورید، شما مظهر وحدت این امت اید، شما مظهر ایثار و شجاعتید، شما مظهر استکبار ستیزی و مظهر ولایتمداری هستید. و شما مظهر اقتدار جهان اسلامید.

 

اما این چه اقتداری است، این چه هیبتی است که هنوز حضور شما لرزه بر اندام عده ای می اندازد. دیروز دشمن از حضور شما در میدانهای نبرد به خود می لرزید امروز هم صندلی هایی هستند که با حضور شما به لرزه افتاده اند.

 

آدمهای بیگانه ای هستند که شما را استان فارسی نمی دانند و می گفتند مردم استقبال نمی کنند. اینها مردم استان فارس بالاخص مردم فراشبند را نمی شناسند، اینها غیرت و شجاعت استان فارسی ها برایشان قابل درک نیست، اینها نمی دانند ما برای آمدن شهید جوکار چه استقبالی کردیم.

 

خدا را شکر که دیروز گوشه ای از عظمت این مردم را دیدند. ما دانشجویان بسیجی به این حضور می بالیم و بر خود لازم میدانیم به خاطر این استقبال با شکوه و این شور و احساس و دلداگی از امت قهرمان و شهید پرور فراشبند تقدیر و تشکر و قدردانی به عمل آوریم.

 

ما از شما ممنون و سپاسگزاریم. وعده ما هفتم اسفند و حماسه ای دیگر. به امید روزی که این پرچم عزت و آزادگی با دستان مبارک مولا و مقتدایمان امام خامنه ای به صاحب اصلی اش امام زمان برگردانده شود.




|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : جمعه 25 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: